TERMOMUGG haha

Hej hej idag så har jag varit hemma iiiiiiiiiiinte nä jag har typ varit i skolan hela dan. Sen så efter skolan så åkte jag hem med Emlie Johana Karin och Victoria de skulle till alvik men inte Johanna hon skulle till liljeholmen så jag åkte med henne. Jag skulle till åhlens för att köpa en sån där "termosmugg" ni vet en sån där som man kan ha te i som håller värmen som man kan ha med överalt. a i alla fall så skulle jag dit för att emelie sa att de hadde en åhlens där men sen så visade de sej att de inte hadde nån åhlens vid liljeholmen!!! så jag hadde åkt dit i onödan så Emelie sa lite fel haha. Men sen så ville jag ju såklart jätte gärna ha en sån där så jag gav inte upp utan jag tog t-banan från liljeholmen till slussen och sedan så bytte jag till gröna linjen mot skanstull och hittade Åhlens där ungefär vid ringen puust. Men nu har jag hitan en sån där "termosmugg" och designa den till min egna still mihih
Det var allt för mej kram !  

Kommentarer
Postat av: Martina

bra att du fick den tillslut!

kram:)

2010-09-22 @ 23:00:05
URL: http://maddesmaddes.blogg.se/
Postat av: Martina

bra att du fick den tillslut!

kram:)

2010-09-22 @ 23:01:10
URL: http://maddesmaddes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0